نفحات

ان فی ایام دهرکم نفحات فتربصوا

نفحات

ان فی ایام دهرکم نفحات فتربصوا

من مطمئنم که می‌خوام وبلاگ بنویسم

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۶ ق.ظ
بعضی کارا هستن که آدم مطمئنه می‌خواد انجامشون بده، ولی نمی‌ده! 
.
.
.
من مطمئنم که می‌خوام وبلاگ بنویسم، ولی نمی‌نویسم.
شاید چون زیاد حرف می‌زنم و چت می‌کنم و اینا و شاید چون با گذاشتن یه عکس تو اینستا تخلیه می‌شم. شایدم چون کلا اهل کار مستمر انجام دادن نیستم، چرا نیستم؟ کاش بودم 
هر چی که هست یه ربطی به تنبلی داره. چرا من انقد تنبلم؟ کاش نبودم. کاش نباشم.


پ.ن
 - الان که فکر می‌کنم می‌بینم یه کارایی هستن که خیلی وقته دارم مستمر انجامشون می‌دم :) خدا زیادشون کنه.
 - خدایا منو اهل کارای کم ولی مستمر کن. ممنون 

  • فاطمه علوی یگانه

نظرات (۳)

  • مداد رنگی
  • بنویس
    نوشتن تو خوب است
    پاسخ:
    خوب تویی :*
  • محمدمسیح یاراحمدی
  • شما فعلا به طور مستمر مشغول یک فرشته‌ای
    پاسخ:
    فرشته و بابای شاخ‌دارش :دی
    عکس بساز، عکسای خوبی می سازی، انگار که داری انشای تصویری می نویسی
    و البته بنویس!

    پاسخ:
    خدای من یعنی این واقعا کامنت یه عکاسه؟! در پوست خود نمی‌گنجشک :))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی